گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note20 Ultra 5G ظرفیت 256 گیگابایت

/5

توضیحات محصول

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note20 Ultra 5G SM-N986 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت یکی از شگفت‌انگیزترین گوشی‌های کمپانی بزرگ سامسونگ است که با رونمایی آن، همه افرادی که از طرفداران سامسونگ هستند را شگفت‌زده کرده است. این گوشی تحول بسیار بزرگی در تصویربرداری، قدرت پردازش منطقی، محاسباتی، گرافیکی و وظایف اینترنتی از قبیل بازی، سوشیال و بسیاری دیگر ایجاد کرده است.

این گوشی دارای قلمی هوشمند است که کار با آن بسیار ساده و درعین‌حال شما را شگفت‌زده می‌کند. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note20 Ultra 5G دارای گواهینامه IP68 بوده که نشان‌دهنده مقاوم در برابر گردوغبار و آب تا عمق ۱.۵ متر و به مدت ۳۰ دقیقه است.

حافظه‌هایی که در این گوشی به‌کار رفته است دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی هستند. ۲۵۶ گیگابایت برای حافظه‌داخلی و 12 گیگابایت حافظه RAM می‌تواند همه‌کارهای همزمان سنگین شما را به‌راحتی انجام دهد. این گوشی سامسونگ دارای فناوری ارتباطی شبکه 5G یا نسل پنجم است که اتفاقی بسیار بزرگ و پرقدرت در بهبود سرعت دانلود و آپلود است. این گوشی می‌تواند با کیفیت 8K تصویربرداری کند.

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note20 Ultra 5G ظرفیت 256 گیگابایت

بالاخره انتظارها به پایان رسید و شرکت سامسونگ گوشی « Galaxy Note20 Ultra» را در پنجم آگوست 2020 معرفی کرد. برخلاف سال گذشته، این بار خبری از مدل پلاس نبود و خانواده Note 20 در دو نسخه معمولی و اولترا روانه بازار شد. گوشی گلکسی Note 20 Ultra به دلیل شباهت‌هایی که به گوشی گلکسی S20 Ultra دارد یک رقیب سرسخت به‌حساب می‌آید. هر دو از تراشه‌های تقریباً یکسان، دوربین‌های مشابه و نمایشگرهای عالی بهره می‌برند. درواقع هر دو گوشی، بالاترین دستاوردهای سامسونگ را در اختیار شما می‌گذارند؛ به‌این‌ترتیب باید دید که آیا بهره‌گیری از قلم S-Pen تنها مزیت گوشی  Note 20 Ultra به S20 Ultra است یا خیر.

 

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note20 Ultra 5G ظرفیت 256 گیگابایت

 

 

 

یکی از نقاط قوت این گوشی، امکان استفاده از تکنولوژی 5G است که می‌توان گفت در حال حاضر این تکنولوژی هنوز در خیلی از گوشی‌های رایج در بازار یافت نمی‌شود. این تکنولوژی به تازگی توسط شرکت سامسونگ در برخی از گوشی‌های این برند قرار گرفته است و با وجود اینکه هنوز در ایران قابل استفاده نیست امکان دارد در آینده به کارتان بیاید. در نظر داشته باشید در صورتی که سیم کارت شما هنوز ازین قابلیت پشتیبانی نمی‌کند می‌توانید از تکنولوژی 4G استفاده کنید.

 

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note20 Ultra 5G ظرفیت 256 گیگابایت

گوشی موبایل هوآوی آنر مدل 7s دو سیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت

گوشی موبایل اپل آیفون 12 پرو مکس 256 گیگابایت

 

حافظه داخلی

256 گیگابایت

حافظه RAM

شبکه ارتباطی

تکنولوژی 5G

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note20 Ultra 5G ظرفیت 256 گیگابایت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

Samsung Galaxy A34 5G 128/8GB
1.000.000 تومان
TSCO TS 2085 Wireless Speaker
تماس بگیرید
Tsco Box ECO 16GB And 2GB RAM
تماس بگیرید