گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 5G ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

/5

توضیحات محصول

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 5G ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

گوشی موبایل Galaxy A32 با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128گیگابایت روانه بازار شده است. این گوشی سامسونگ از فناوری ارتباطی 5G هم برخوردار است؛ بنابراین، می‌توانید حساب ویژه‌ای روی سرعت انتقال اطلاعات در این گوشی باز کنید. این محصول دارای صفحه‌نمایش سوپر آمولد است و ظاهر زیبایی دارد. سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است.

این محصول سامسونگ با نسخه 11 از سیستم‌عامل اندروید روانه بازار شده است تا از هر نظر گوشی مدرن به‌حساب بیاید.

صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی 6.5 اینچی است که با استفاده از پنل TFT تصاویر شفاف و زنده‌ای را به نمایش می‌گذارد. این صفحه‌نمایش در هر اینچ 207پیکسل را نشان می‌دهد. تراشه‌ی این محصول، MediaTek MT6853 از تراشه‌های 7 نانومتری سامسونگ است که به همراه 6 گیگابایت رم عرضه می‌شود.

تراشه‌ی گرافیکی Mali-G57 MC3 هم برای پخش ویدئو و بازی مناسب است. این نسخه از گوشی با حافظه 128گیگابایتی عرضه شده است و با استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی قادر خواهید بود حافظه داخلی را باز هم افزایش دهید.

دوربین اصلی A32 سنسور 48مگاپیکسلی دارد و از نوع عریض (Wide) است. یک سنسور 8مگاپیکسلی و دو سنسور 5و 2 دیگر هم در کنار این دوربین اصلی مجموعه دوربین‌های قاب پشتی A32 را تشکیل داده‌اند. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است.

باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 واتی، درگاه USB Type-C و حسگر اثرانگشت هم از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد است. سامسونگ در ساخت این گوشی از جدیدترین فناوری‌های ساخت گوشی استفاده کرده است تا میان‌رده‌ای با باند ارتباطی مدرن و عمر طولانی باتری روانه بازار کند.

تومان

بررسی و اطلاعات منتشر شده از گوشی گلکسی a32 5g

تاکنون گوشی‌های زیادی از سری A تولید شده است، اکنون  این شرکت مدل دیگری را هم معرفی کرده است.  این مدل از گوشی‌های سامسونگ ، گوشی a32 نام دارد که در تاریخ 22 ژانویه 2021 رونمایی شده است. در ادامه فروشگاه اینترنتی رشت موبایل به بررسی این محصول پرداخته است. بعد از خواندن مشخصات گوشی a32 و ویژگی‌های این محصول می‌توان نتیجه گرفت با توجه به قیمت گوشی a32 ، آیا این محصول سامسونگ ، می‌تواند ارزش خرید بالایی نیز داشته باشد. نظر خود را در مورد آن با ما به اشتراک گذارید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 5G ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

قیمت گوشی سامسونگ a32

به طور کلی قیمت گوشی a32  تقریباً 257 یورو در نظر گرفته شده که برای یک گوشی در این رده با چنین امکاناتی کاملاً مقرون به صرفه است. زمانی که حرف از یک گوشی میان‌رده به میان می‌آید، قیمت گوشی هم بسیار حائز اهمیت است، چنین برچسب قیمتی برای دوستداران این برند بسیار مطلوب و رضایت بخش است. صحبت در مورد قیمت گوشی سامسونگ a32  باعث می شود تا این نسخه مورد استقبال بیشتری قرار بگیرد.

قیمت گوشی سامسونگ سری A  به نسبت امکاناتی که دارد به نسبت پرچمداران این برند منطقی‌تر به نظر می‌رسد. شاید به همین دلیل است که استقبال  زیادی از گوشی‌های این سری در سراسر دنیا شده  و برخی از گوشی‌های ارزان قیمت‌تر آن در صدر جدول پرفروش‌ترین های سال قرار دارند.

طراحی گوشی گلکسی a32 5g

گوشی گلکسی a32 با بدنه‌ای از جنس پلی‌کربنات ساخته شده و نسبت به نسخه قبلی این سری از گوشی‌های سامسونگ سری A مقاومت بهتری خواهد داشت. بیشتر گوشی‌هایی که از این برند در بازار موبایل وجود دارند از لبه‌های منحنی برخوردار بوده و ماژول دوربین‌ها هم کمی حالت بیرون زده دارد؛ اما به نظر می‌رسد که سامسونگ a32 از طراحی متفاوتی بهره برده است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 5G ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 5G ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت بر خلاف مدل‌های دیگر از بدنه تخت استفاده کرده و دوربین‌ها در یک ماژول مجرد واقع نشده‌اند. دوربین‌های سه‌گانه که در یک چیدمان خطی و عمودی تراز شده‌اند مستقیم از پوسته پلاستیکی گوشی a32 بیرون زده‌اند. در قسمت روبه‌رو، گوشی a32 به یک پنل 6.5 اینچی مجهز شده که از طراحی وی شکل برخوردارست. به نسبت ترندهای امروزی این نمایشگر حاشیه قابل‌توجهی داشته و حاشیه پایین آن حتی کمی بزرگترست.

ابعاد این محصول هم 164.2 × 76.1 × 9.1 میلی‌مترست. گوشی سامسونگ a32 همانند بسیاری از مدل‌هایی که این روزها از ترند امروزی پیروی می‌کنند از سنسور‌اثر‌انگشت جانبی استفاده کرده است. رنگ‌بندی که این شرکت برای این محصول خود در نظر گرفته است شامل رنگ های  مشکی، سفید، آبی و نوعی بنفش است که به همراه نوع طراحی که در آن مورد استفاده قرار گرفته جلوه متفاوتی را نسبت به سایر گوشی‌های سامسونگ پیدا کرده است. نظر شما در مورد طراحی گوشی گلکسی a32 5g چیست؟

وزن این محصول نیز 205 گرم بوده که به نسبت سایر میان رده های این برند کمی سنگین به نظر می رسد اما به نظر می رسد که  ارگونومی است. پس با خیال راحت این گوشی را در دست گرفته و با آن  کار کنید. این نسخه از جک 3.5 میلی‌متری هدفون، اسپیکر و درگاه شارژ USB Type-C 2.0 در لبه‌ی پایین، کلید پاور ادغام شده با اثرانگشت و راکرهای تنظیم صدا در سمت راست و اسلات اختصاصی سیم کارت در سمت چپ بهره برده است.

نمایشگر سامسونگ a32

نمایشگر هم یکی از اعضای مهم در هر مدل گوشی محسوب می‌شود در ادامه به بررسی نمایشگر گوشی a32 خواهیم پرداخت.

جالب است بدانید که در a32 خبری از پنل سوپر آمولد نیست و سامسونگ برای پایین آوردن قیمت نهایی محصول و جلب نظر آن بخش حساس به قیمت بازار از پنل TFT استفاده کرده است، اما رزولوشن آن به اندازه‌ای است که برای استفاده از آن مشکلی نداشته باشید و با توجه به برچسب قیمتی آن عملکرد آن رضایت بخش است، گرچه میان‌رده‌های قوی‌تری نیز از نظر نمایشگر را هم می‌توانید در این بازار متنوع پیدا کنید.

طراحی آن جدید نیست و در لبه پایین نیز حاشیه بیشتری دارد. رزولوشن آن 720 × 1600 پیکسل ، تراکم پیکسلی 270  پیکسل‌بر‌اینچ و نسبت تصویر 20:9 را ارائه داده است. لازم به ذکرست این نمایشگر 81.6 درصد از مساحت پنل جلو را به خود اختصاص داده است.

دوربین a32 سامسونگ

لنز اصلی بکار رفته در دوربین گلکسی ای 32 هم همان لنز 48 مگاپیکسلیست که تاکنون در مدل‌های زیادی شاهد آن بوده‌ایم و ویژگی جدیدی محسوب  نمی‌شود . این لنز به همراه لنز‌های 8 مگاپیکسلی اولتراواید، سنسور5 مگاپیکسلی ماکرو برای عکاسی از سوژه‌های ریز  و یک لنز ثبت عمق 2 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های پرتره این بار در یک ماژول مجتمع قرار گرفته که هر کدام جایگاه خودشان را دارند. این شرکت در گوشی سامسونگ a32 برای دوربین سلفی هم از یک لنز 13 مگاپیکسلی استفاده کرده است.

لنز اصلی از قابلیت PDAF  و لنز اولتراواید از زاویه دید 123 درجه بهره می‌برند و همچنین این دوربین می‌تواند با کیفیت 4k با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند.

مشخصات گوشی a32 از نظر سخت افزار

سامسونگ همیشه و در اکثر موارد سعی می‌کند که از تراشه‌های ساخت خود در میان‌رده‌هایش استفاده کند، اما این بار برای تأمین نیروی پردازشی لازم به سراغ شرکت مدیاتک رفته و دست همکاری را به سمت این شرکت دراز کرده است. بعد از بازخوردی که شرکت‌هایی مثل شیائومی از تراشه‌های میان‌رده این شرکت گرفته‌اند طبیعی است که سامسونگ هم بخواهد شانس خود را در این بازار رقابتی امتحان کند.

کره‌ای‌ها در گوشی سامسونگ a32 از تراشه Dimensity 720 5G شرکت مدیاتک استفاده کرده‌اند که بر اساس فرآیند ساخت 7 نانومتری ساخته شده است. این تراشه به پردازنده‌ای 8 هسته ای مجهز شده که دو هسته‌ی A76 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و شش هسته‌ی A55 با فرکانس کاری 2.0 دارد و برای تجزیه و تحلیل داده‌های گرافیکی از پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G57 MC3 استفاده می‌کند.

از نظر حافظه و مقدار رم هم چهار نسخه‌ی 4/64، 4/128، 6/128 و 8/128 گیگابایتی  از گوشی a32 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که برای افزایش حافظه می‌توان از کارت حافظه خارجی microSD استفاده کرد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 5G ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

باتری سامسونگ a32

به نظر می رسد که از نظر باتری می توان روی گوشی a32 میان رده سامسونگ حساب کرد به این دلیل که از یک باتری 5000 میلی‌آمپری بهره برده و از فست شارژ 15 واتی هم پشتیبانی می‌کند. با در نظر داشتن سایر مشخصات آن انتظار می‌رود شارژدهی خوبی داشته و تا مدت‌های طولانی کاربر را از نیاز به شارژ مجدد بی نیاز کند.

نظرشما درمورد گوشی سامسونگ ای 32 چیست؟ آیا این گوشی از محبوبیت سایر اعضای خانواده‌ی خود برخوردار خو9اهد شد؟

گوشی موبایل اپل آیفون 12 پرو مکس 256 گیگابایت

پردازنده اصلی - CPU

2GHz,1.8GHz : سرعت CPU

تعداد سیمکارت

حافظه RAM

,

مشخصات باتری

لیتیوم-پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت

رزولوشن عکس

5 + 5 + 8 + 48 مگاپیکسل

ابعاد محصول

اندازه (صفحه نمایش_اصلی) :162.1 میلی‌متری ("6.4)

صفحه نمایش لمسی

فرم صفحه

وزن (گرم)

وزن (گرم) :184‎

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 5G ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

Samsung Galaxy A34 5G 128/8GB
1.000.000 تومان
TSCO TS 2085 Wireless Speaker
تماس بگیرید
Tsco Box ECO 16GB And 2GB RAM
تماس بگیرید