گوشی سامسونگ Galaxy A34 5G ظرفیت 128 رم 8 گیگابایت

/5

توضیحات محصول

  • ظرفیت باتری:5000 میلی آمپر ساعت
  • کیفیت دوربین:دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی
  • حافظه داخلی:128 گیگابایت
  • رم:8گیگابایت
  • گارانتی:گارانتی 18 ماهه شرکتی
  • تراشه:MediaTek MT6877V Dimensity 1080
1,000,000
تومان

ناموجود

گوشی موبايل سامسونگ گلکسی A34 5G ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت

سامسونگ در زمینه گوشی‌های هوشمند میان‌رده تا به امروز توانسته است با معرفی محصولاتی با مشخصات فنی مناسب و قیمتی مقرون به‌صرفه، عملکرد بسیار خوبی را به نمایش بگذارد. سامسونگ Galaxy A34 5G هم یکی از این گوشی‌های هوشمند دوست داشتنی این شرکت است. صفحه‌نمایش جذاب و قدرتمند 6.6 اینچی این گوشی با رزولوشن بسیار خوب و نرخ بروزرسانی فوق‌العاده 120 هرتز، چیزی کم از یک پرچمدار ندارد و سامسونگ دوباره ثابت کرد که در زمینه صفحه‌نمایش هنوز هم حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

در بخش سنسور‌های دوربین هم سنسور دوربین عریض 48 مگاپیکسل این گوشی توانایی ثبت تصاویر بسیار جذاب و باکیفیتی را در نور روز و نور شب دارد. سنسور دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسل این گوشی هم با زاویه دید 123 درجه، امکان ثبت تصاویر جذابی را در طبیعت و فضای باز دارد. سنسور دوربین 5 مگاپیکسل ماکرو هم برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک این گوشی را همراهی می‌کند. دوربین سلفی 13 مگاپیکسل این گوشی هم سوای عمکلرد بسیار خوب در نور روز، توانایی فیلمبرداری با نهایت کیفیت 4K را دارد.

پردازنده دیمنسیتی 1080 شرکت مدیاتک هم این گوشی را همراهی می‌کند که سوای عملکرد بسیار خوب در اجرای بازی‌ها حتی سنگین، سبب شده تا این گوشی همانطور که از نامش پیداست، توانایی پشتیبانی از شبکه‌های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را داشته باشد. باتری با میزان ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت هم به ازای هر بار شارژ صد درصدی در حالت استفاده معمولی، طول عمر مفید (زمان آماده به‌کار) دو روز را ارائه می‌کند. در مجموع باید بگوییم که اگر به دنبال خرید گوشی میان‌رده‌ای هستید که از صفحه‌نمایشی در حد و اندازه یک گوشی پرچمدار، سنسورهای دوربین متنوع و قدرتمند و پردازنده مناسب برای اجرای بازی‌های سنگین بهره برده باشد، این گوشی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن باشد.

یکی از گوشی‌های میان‌رده جذاب با طراحی کاربر پسند شرکت سامسونگ، Galaxy A34 5G است. سامسونگ برای این گوشی هم از زبان طراحی جدید، ساده و البته جذاب خودش استفاده کرده است. در نمای رو‌به‌رویی طراحی مناسب با یک گوشی میان‌رده را شاهد هستیم که از طراحی ناچ واتردراپ استفاده شده است. بریدگی قطره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌نمایش، سنسور دوربین سلفی را در خود جای داده است. حاشیه‌‌های به نسبت کم هم سبب شده تا ۸۴.۹ درصد از نمای رو‌به‌رویی را صفحه‌نمایش به خودش اختصاص دهد و باید بگوییم که با صفحه‌نمایشی یکدست و به نسبت گسترده‌ای رو‌به‌رو هستید.

 

گوشی سامسونگ Galaxy A34 5G ظرفیت 128 رم 8 گیگابایت

در نمای پشتی اما همان زبان طراحی جدید سامسونگ را مشاهده می‌کنیم. جایی که خبری از معماری خاصی برای قرار‌گیری سنسور‌های دوربین نیست و سنسور‌های دوربین با چیدمان ستونی شکل کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. سامسونگ از چنین طراحی در گوشی‌های هوشمند پرچمداران سری S23 خود استفاده کرده بود. وزن ۱۹۹ گرمی Galaxy A34 5G بدون شک به نسبت بسیاری از گوشی‌‌های میان‌رده دیگر وزن سنگین‌تری است و در استفاده طولانی مدت کمی خستگی برای دست شما به‌همراه خواهد داشت.

اما باید بدانید که همین وزن نه‌چندان سنگین، کاملا حس و حال استفاده از یک گوشی پرچمدار و رده بالا را به شما می‌دهد و از طرفی احساس افتادن در حین استفاده را تا میزان بسیار زیادی کاهش می‌دهد. قابلیت امنیتی و بسیار پرکاربرد حسگر اثر انگشت هم همانند گوشی‌های رده بالا زیر صفحه‌نمایش قرار گرفته و باید بدانید که این حسگر اثر انگشت اپتیکال، عملکرد سریعی در قفل‌گشایی صفحه‌نمایش دارد. نکته جالب توجه دیگر این گوشی پشتیبانی از استاندارد ضد آب IP67 است که سبب شده تا توانایی قرار‌گیری در عمق ۱ متری آب و مدت زمان ۳۰ دقیقه را دارد.

 

جمع بندی

درمورد همه بخش ها به صورت جداگانه صحبت شد اما نظر نهایی درمورد بررسی Galaxy A42 باید گفت الان که اواخر بهمن 99 هستیم تو این بازه قیمتی یعنی 8 میلیون تومن هیچ گوشی ای وجود نداره و این گوشی تو بازه قیمتی هشت ملیون تومن داره یکه تازی میکنه.بخش طراحی نمیشه درموردش نظر خاصی داد و همون سامسونگ همیشگی.نمایشگر 720 و 60 هرتزه و واقعا حرفی برای گفتن نداره.بخش باتری عملکردش خوبه به نسبت رقبا عملکرد بهتری داره، تو بخش دوربین باز خیلی تمرکز روی این گوشی نیست و میتونید به رقبای سامسونگ و شیائومیش یه نگاهی بندازید. پردازنده و سخت افزارش عملکرد خیلی خوبی داره و میشه بهش اتکا کرد نرم افزار و رابط کاربری هم که فکر میکنم بتونه تا یکی دوسال آپدیت های نرم افزاری رو دریافت کنه.

برند

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گوشی سامسونگ Galaxy A34 5G ظرفیت 128 رم 8 گیگابایت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

Samsung Galaxy A34 5G 128/8GB
1.000.000 تومان
TSCO TS 2085 Wireless Speaker
تماس بگیرید
Tsco Box ECO 16GB And 2GB RAM
تماس بگیرید