موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 ظرفیت 64/4 گیگابایت

/5

توضیحات محصول

  • فناوری صفحه‌نمایش : PLS IPS
  • رزولوشن عکس : 50 مگاپیکسل

  • حافظه داخلی : ۶۴ گیگابایت

  • مقدار RAM : چهار گیگابایت

تومان
نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64/4 گیگابایت
سامسونگ Galaxy A13 یکی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده جدید سامسونگ است که به نسبت پارت‌نامبر قبلی خود، در برخی از مشخصات فنی تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند.
در نمای رو‌به‌رویی این گوشی به صفحه‌نمایش با ابعاد 6.6 اینچ و رزولوشن 1080×2408 پیکسل از نوع PLS مجهز شده که توانایی نمایش 400 پیکسل در هر اینچ را دارد. طراحی ناچ واتردراپ یا همان اینفینیتی U برای این صفحه‌نمایش در نظر گرفته شده است که بریدگی قطره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌نمایش، سنسور دوربین سلفی با رزولوشن 8 مگاپیکسل را در خود جای داده است.
در قسمت پشتی هم یک سنسور دوربین اصلی قدرتمند با رزولوشن 50 مگاپیکسل از نوع عریض (wide) در کنار سنسور 5 مگاپیکسل فوق عریض (ultrawide) و دو سنسور با رزولوشن 2 مگاپیکسل از نوع ماکرو و سنجش عمق، سنسور‌های دوربین چهار‌گانه سامسونگ Galaxy A13 را تشکیل می‌دهند.
اما اصلی‌ترین تفاوت این گوشی با پارت‌نامبر دیگر، در مشخصات سخت‌افزاری و پردازنده در نظر گرفته شده است. این گوشی به پردازنده هلیو G80 شرکت مدیاتک مجهز شده است که توانایی ارائه عملکرد قابل قبولی را در اجرای بازی‌ها و نرم‌افزار‌های محبوب و کاربردی دارد.
در انتها هم، همانند اکثر گوشی‌های هوشمند سری A سامسونگ، این گوشی هم از باتری مناسب و قدرتمندی بهره برده است.
باتری با میزان ظرفیت 5000 میلی‌آمپر‌ساعت که به ازای هر بار شارژ صد درصدی، توانایی ارائه طول عمر مفید دو روز را به ازای هر بار شارژ صد درصدی دارد.

جدیدترین گوشی سری A سامسونگ به نام گلکسی A13 وارد بازار شده که به نسبت قیمت مناسبش سخت‌افزار بسیار ارزشمندی ارائه می‌دهد؛ گوشی A13 دارای طراحی به‌روز، دوربین چهارتایی و نمایشگری باکیفیت است که می‌توانید در رنج قیمتی حدود 5 میلیون تومان خریداری کنید.

این گوشی را سامسونگ وارد بازار کرده تا گلکسی A12 را برکنار کند و نسخه جدید گوشی‌های میان رده اقتصادی خود را در بازار به فروش برساند.به همین دلیل گوشی A13 با آخرین نسخه اندروید و OneUi عرضه شده تا کاربران را متقاعد به خرید گوشی گلکسی A13 سامسونگ کند.

در ادامه به نقد و بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A13 می‌پردازیم. قیمت گوشی A13 سامسونگ 64 گیگابایت با رم 4 را در بالا مشاهده می‌کنید. نسخه دیگر این گوشی با حافظه کمتر یعنی گلکسی A13 سامسونگ 128 گیگابایت با رم 4 و همچنین با حافظه برابر و رم بیشتر یعنی گلکسی A13 با حافظه 128 و رم 4 هم در فروشگاه تکنولایف موجود است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64/4 گیگابایت

Samsung Galaxy A13 Dual SIM 64GB And 4GB RAM Mobile Phone

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 ظرفیت 64/4 گیگابایت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

Samsung Galaxy A34 5G 128/8GB
1.000.000 تومان
TSCO TS 2085 Wireless Speaker
تماس بگیرید
Tsco Box ECO 16GB And 2GB RAM
تماس بگیرید