مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3 Global

/5

توضیحات محصول

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3 Global

توجه داشته باشید که دستبند سلامتی شیائومی مدل Mi Band 3 نسخه گلوبال با نسخه معمولی (چین) هیچگونه تفاوتی از نظر نرم افزاری یا سخت افزاری ندارد و این دو مدل کاملا یکسان هستند، تنها زمانی که دستبند برای بار اول روشن می شود نسخه گلوبال انگلیسی است و نسخه معمولی (چین) زبانش چینی است که بعد وصل شدن گوشی بصورت خودکار زبانش انگلیسی می گردد.

 

دستبند سلامتی شیائومی مدل Mi Band 3 نسخه گلوبال نسل جدید می بند ۲ است که به تازگی عرضه شده است. دستبند سلامتی یکی از پرطرفدارترین و پرفروشترین محصولات این کمپانی است، که قادر است به عنوان یک همراه همیشگی اطلاعات زیادی مانند ضربان قلب، تعداد گام‌ها و مسافت طی شده را به شما نشان دهد.

می بند ۳ شیائومی تمام ویژگی‌های کلیدی مانند شمارش گام و اندازه گیری ضربان قلب را حفظ کرده‌ است.

این دستبند نسبت به نسخه‌ی قبلی محصول تغییرات مناسبی یافته است. ظاهر نمادین دستگاه تغییراتی یافته، از جمله پنل OLED ای با کیفیت بالاتر (رزولوشن ۱۲۸x 80 پیکسل) و اندازه‌ای بزرگتر (۰٫۷۸ اینچ) نسبت به مدل قبلی خود دارد.

این بند با استفاده از بلوتوث ۴٫۲ به دستگاه‌ها متصل می‌شود و از باتری‌ای با ظرفیت ۱۱۰ میلی آمپر پشتیبانی می‌کند که بیش از ۵۰ درصد بیشتر از Mi Band 2 است.

شیائومی وعده‌ی ۲۰ روز عمر باتری را داده است و با توجه به چگونگی انجام وعده‌های خود در مورد می بند ۲، این مدل جدید نیز احتمالا طبق همین وعده عمل می‌کند. همچنین مقاومت در برابر آب آن به ۵۰ متر ارتقا یافته است.

بند این دستبند از جنس سیلیکونی است و به شکل اورجینال در سه رنگ مشکی، سرمه‌ای و قرمز عرضه می‌شود. البته رنگ‌های دیگر بند را می‌توان به شکل مجزا تهیه کرد. شیائومی امکان تنظیم سایز بند را هم برای این دستبند در نظر گرفته است تا بتوانید آن را به اندازه دلخواه تنظیم کنید.

دستبند سلامتی شیائومی مدل Mi Band 3 نسخه گلوبال می‌تواند اطلاعات زیادی مانند ضربان قلب، زمان، مسافت طی شده، تعداد گامها، کالری مصرف شده و درصد باتری باقی مانده را به شما نشان دهد. علاوه بر این، می بند ۳ از تماسهای دریافتی، پیغامهای متنی، زنگهای هشدار و یادآوریهای مختلف پشتیبانی می‌کند و همه‌ی آنها روی صفحه نمایش این گجت قابل مشاهده هستند. پارامترهای انتخابی جهت نمایش روی صفحه نمایش از طریق اپلیکیشن دستبند قابل انتخاب است.

کاربران عزیز باید توجه داشته باشند هنگام ست کردن می بند با نرم افزار به شدت در انتخاب نام کاربری و پسورد دقت نمایند. یکی از مشکلاتی که برای کاربران هنگام راه اندازی می بند پیش می‌آید فراموشی نام کاربری و یا پسورد اکانت اولیه است. در صورت بروز چنین مشکلی دستبند با هیچ دیوایسی همگام نخواهد شد، و فروشگاه در این رابطه مسئولیتی نخواهد پذیرفت.

دستبند سلامتی می بند ۳ مانند مدل قبلی خود از دو بخش سنسور اصلی و بند تشکیل شده است. سنسور به راحتی درون بند قرار می گیرد و نگرانی برای بیرون آمدن در هنگام استفاده ایجاد نمی‌کند. همچنین می‌توان آن را جهت شارژ یا تعویض بند دوباره بیرون آورد. برای شارژ کردن دستگاه کافی است سنسور را از بند جدا کرده، آن را در شارژر مخصوص قرار دهید.

تومان

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3 Global

Xiaomi Mi Band 3 SmartBand Global
در مقایسه با نمونه‌های قبلی، این نوآوری یک به روز رسانی تمام عیار محسوب می‌شود. بر خلاف مدل‌های قبلی، Xiaomi Mi Band 3 جدید دارای صفحه نمایش لمسی OLED با ابعاد 0.78 اینچ است. این دستگاه از ویژگی‌های جدید پشتیبانی می‌کند: این مچ‌بند می‌تواند به شما در مورد پیش بینی آب و هوا نیز اطلاع رسانی کند، که یک زنگ هشدار دارد که می تواند با استفاده از صفحه لمسی خاموش شود. به طور مشابه، مانند Mi Band 2 دارای سنسور ضربان قلب، گام شمار و یادآوری فعالیت بدنی است.
طراحی این دستبند تا حد زیادی شبیه به نسخه‌های قبلی یعنی Mi Band ،Mi Band 1S و Mi band 2 است . این مچ‌بند دارای بندی سیلیکونی بوده و دارای قفل سگکی ساده است. در این محصول از یک باتری لیتیوم یونی ۱۱۰ میلی‌آمپری استفاده شده است. مقاومت در برابر آب یکی از ویژگی‌های اساسی این محصول است که ارزش خرید آن را بالا برده.
این برند در فروشگاه رشت موبایل موجود میباشد
0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3 Global”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

Samsung Galaxy A34 5G 128/8GB
1.000.000 تومان
TSCO TS 2085 Wireless Speaker
تماس بگیرید
Tsco Box ECO 16GB And 2GB RAM
تماس بگیرید