ساعت هوشمند شیائومی مدل Haylou LS05 Solar

/5

توضیحات محصول

ساعت هوشمند شیائومی مدل Haylou LS05 Solar

ساعت هوشمند هایلو شیاومی مدل solar را می توان نسل دوم ساعت هوشمند هایلو شیائومی به حساب آورد که از نظر طراحی و همچنین امکانات دچار تغییرات متعددی شده است. شیائومی از پلی کربنات تقویت شده برای ساخت بدنه این ساعت استفاده کرده که بسیار مقاوم و در عین حال سبک می باشد. بر روی این ساعت یک صفحه نمایش 1٫28 اینچی با رزولوشن ۳۲۰×۳۰۰ پیکسل قرار گرفته است و برای ساخت قاب این صفحه نمایش از سرامیک استفاده شده است.

همچنین شیائومی برای ساخت دکمه ها و محل شارژ این ساعت از استیل ضد زنگ استفاده کرده است. ساعت هوشمندsolar haylo به گونه ای طراحی شده است که قابلیت استفاده در آب را دارد و می تواند تا عمق ۵۰ متری فشار وارده را تحمل کند و این مسئله موجب می شود این ساعت هوشمند برای شناگران یک انتخاب مناسب باشد. این ساعت هوشمند علاوه بر شنا می تواند ۱۰ حالت مختلف دیگر مانند دویدن، راه رفتن، دوچرخه سواری در فضای باز، دوچرخه سواری در محیط داخلی، دویدن در محیط داخلی (تردمیل)، کوهنوردی، دو میدانی و .. را تشخیص دهد و اطلاعات آن را به صورت جداگانه ثبت کند. این ساعت دارای یک باتری 340 میلی آمپری می باشد که شارژ کامل آن در حدود 2 ساعت طول می کشد. باتری ساعت هوشمند هایلو شیائومی مدل solar بسیار قدرتمند می باشد و حتی با روشن بودن قابلیت ردیابی GPS با یکبار شارژ می تواند تا 35 ساعت پاسخگوی نیاز شما باشد.

از دیگر مشخصات این ساعت هوشمند می توان به مشاهده هشدارهای تماس، تنظیم کردن ساعت، نظارت بر الگوی خواب خود، بررسی آب و هوا از طریق برنامه و قابلیت نظارت ۲۴ ساعته ضربان قلب اشاره کرد.12 حالت ورزشی ، فقط کاری را که می خواهید با Haylou Solar انجام دهید، انجام دهید .سنسور پیشرفته ورزشی دقیقاً تمرینات شما را ضبط و پیگیری می کند.سنسور داخلی از طریق فرکانس بدنی بدن و برنامه Haylou Fit به داده های خواب شما نظارت مداوم ضربان قلب در تمام طول روز مانع از بیماری های قلبی می شود و باعث می شود برنامه تمرینی خود را تغییر دهید.IP68 ضد آب ، بدون نگرانی از عرق و باران ، فقط زندگی ایده آل ورزشی را در آغوش می گیرد.

تومان

ساعت هوشمند شیائومی مدل Haylou LS05 Solar

ساعت هوشمند LS05 ساخته کمپانی هایلو است که یکی از زیر مجموعه های برند خوش نام شیائومی محسوب می شود. این ساعت را می توان نسل تکامل یافته مدل های قبلی دانست که با باتری بادوام تر، ظاهری سنتی تر و نمایشگری بزرگتر به بازار عرضه شد. Haylou Solar برخلاف اسم خود از پنل خورشیدی بهره ای نبرده و احتمالا اسم سولار به دلیل تداعی عمر بالا باتری، برای این محصول انتخاب شده است. دوام باتری این محصول حدود ۳۰ روز برای استفاده معمولی و حدود ۱۵ روز در صورت اتصال دائمی به گوشی بوده که این امر نشان از قدرت بالای آن دارد. در ادامه به بررسی دقیق تر این مدل خواهیم پرداخت.

طراحی کلاسیک

بدنه این محصول به صورت مینیمالیستی و کلاسیک طراحی شده یعنی در نگاه اول با مشاهده صفحه نمایش گرد، بدنه فلزی و تک دکمه کناری هیچ تفاوتی را با یک ساعت غیر هوشمند حس نمی کنید. قاب فلزی این وسیله باعث افزایش وزن نسبی آن شده اما مقاومت محصول در برابر ضربه را نیز سبب شده است. تصمیم برند زیرمجموعه شیائومی برای استفاده از شیشه در قسمت جلویی و بهره گیری از حاشیه ‌های فلزی باعث شده این وسیله بسیار درخشنده به نظر برسد ولی متاسفانه بدلیل عدم وجود لایه محافظ احتمال به جا ماندن خط و خش نیز افزایش یافته است. صفحه نمایش ۱٫۲۸ اینچی محصول از نوع LCD بوده و از رزولوشن تصویر ۲۴۰*۲۴۰ پیکسل برخوردار است. کیفیت صفحه نمایش در این مدل مناسب بوده و رنگ ها با وضوح بالا نمایش داده می شوند، فقط احتمالا به علت زیاد نشدن روشنایی نمایشگر در محیط های باز، زیر نور شدید آفتاب تا حدی دچار مشکل شوید.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Haylou LS05 Solar

بدلیل عدم پوشش لایه لایه ممکن است کاربر بین نمایشگر و شیشه وجود مقداری هوا را حس کند که در این رنج قیمت این موضوع کاملا طبیعی تلقی می شود. روشنایی صفحه بصورت دستی و در چهار حالت مختلف قابل تنظیم است و شما می توانید به فراخور زمان نور صفحه را کاهش و یا افزایش دهید. ظاهر باریک و پوشش کامل مچ دست از مزایای مهم این محصول به شمار می رود. قسمت پشتی این محصول کاملا صاف و صیقلی بوده و حتی در صورت بستن محکم و فیکس ساعت احساس ناراحتی به کاربر دست نمی دهد. بند سیلیکونی ۲۲ میلی متری این محصول بسیار مقاوم بوده و تعویض آن با بندهای دیگر نیز به راحتی صورت می گیرد. پشتیبانی از استاندارد IP68 مقاومت این محصول در برابر آب، عرق و گرد و غبار را تایید می کند. بنابر این می توان از این ساعت حین انجام فعالیت های ورزشی نیز استفاده کرد.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Haylou LS05 Solar

امکانات متنوع

این ساعت هوشمند تقریبا تمام المان های یک دستبند سلامتی مثل گام شمار، مسافت پیمایش شده، کالری حدودی مصرف شده، مانیتورینگ ضربان قلب، پایش خواب عمیق و … را دارا می باشد. سنسور PPG موجود در آن به راحتی و با دقت زیاد می‌تواند ضربان قلب را بشمارد. هایلو سولار از ۱۲ حالت ورزشی مثل دوچرخه سواری، کوهنوردی، یوگا، دویدن در فضای باز، ژیمناستیک، بسکتبال، فوتبال، قایقرانی و … پشتیبانی کرده و شما می توانید بصورت دستی فعالیت مورد نظر خود را انتخاب کنید. علاوه بر آن با اتصال به گوشی و استفاده از اپ مخصوص Haylou Fit می توان ساعت را به گوشی متصل کرده و نوتیفیکیشن پیام ها (عدم پشتیبانی از زبان فارسی)، کنترل موسیقی و قابلیت های بیشتری را به ساعت اضافه کرد. کورنومتر، شمارش معکوس و آپشن پیدا کردن گوشی (Find Phone) هم سایر امکانات جزئی این وسیله به شمار می‌روند. قابلیت دانلود واچ فیس های (watch face) متنوع و شخصی سازی صفحه نمایش از دیگر ویژگی های مهم این محصول به شمار می رود.

ساعت هوشمند Xiaomi Haylou Solar LS05

باتری بادوام

هایلو سولار دارای یک باتری ۳۴۰ میلی آمپر ساعتی می باشد که بر اساس ادعا هایلو این باتری با یک بار شارژ کامل می تواند حدود ۳۰ روز به فعالیت بپردازد. با توجه به بخش سخت افزاری محصول و استفاده از نرم افزار قدرتمند انتخاب این باتری برای محصول، یک گزینش هوشمندانه به شمار می رود. قدرت ورودی باتری ۵ ولت است و فرآیند شارژ شدن بسیار سریع آغاز می‌ گردد. بنابراین پس از تقریبا یک ساعت و نیم، می‌توان ۵۰ درصد منبع نیرو را پر کرد. بعد از آن، شارژر سرعتش را کاهش خواهد داد تا از آسیب دیدن باتری جلوگیری کند. در مجموع پر شدن کامل باتری به حدود ۳ ساعت زمان نیاز دارد.

 

گوشی موبایل اپل آیفون 12 پرو مکس 256 گیگابایت

ساختار بدنه

بدنه فلزی سیستم

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت هوشمند شیائومی مدل Haylou LS05 Solar”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

Samsung Galaxy A34 5G 128/8GB
1.000.000 تومان
TSCO TS 2085 Wireless Speaker
تماس بگیرید
Tsco Box ECO 16GB And 2GB RAM
تماس بگیرید