گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A10s ظرفیت 32 گیگابایت رم 2GB

/5

توضیحات محصول

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A10s ظرفیت 32 گیگابایت رم 2GB

Samsung Galaxy A10s SM-A107F/DS Dual SIM 32GB Mobile Phone

: رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

: قیمت و موجودی به روز و قطعیست

سیل گوشی‌های سری Galaxy A سامسونگ در سال‌های اخیر بازار را در بر گرفته است و این بار نوبت گوشی پایین رده و البته خوش‌قیمتی به نام Galaxy A10s است که با مشخصات بسیار پرقدرت (نسبت به دیگر هم‌رده‌هایش) روانه بازار شده است. گلکسی A10s سامسونگ، مدل به‌روز رسانی شده A10 است.

این مدل اسم گذاری را پیش‌تر در گوشی‌های اپل دیده‌ایم. حالا سامسونگ تغییرات اندکی در مدل A10 انجام داده و این گوشی را به اسم A10s به بازار عرضه کرده است. این گوشی محصولی مقرون‌به‌صرفه به‌حساب می‌آید که خرید آن برای آن دسته از کاربران توجیه بیشتری دارد که می‌خواهند یکی از گوشی‌های بالا رده برند سامسونگ را داشته باشند اما نمی‌خواهند برای آن هزینه‌ای گزاف بپردازند. در ادامه این گوشی موبایل را بیشتر موردبررسی قرار می‌دهیم.

تومان

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A10s ظرفیت 32 گیگابایت رم 2GB

Samsung Galaxy A10s SM-A107F/DS Dual SIM 32GB Mobile Phone

سیل گوشی‌های سری Galaxy A سامسونگ در سال‌های اخیر بازار را در بر گرفته است و این بار نوبت گوشی پایین رده و البته خوش‌قیمتی به نام Galaxy A10s است که با مشخصات بسیار پرقدرت (نسبت به دیگر هم‌رده‌هایش) روانه بازار شده است. گلکسی A10s سامسونگ، مدل به‌روز رسانی شده A10 است. این مدل اسم گذاری را پیش‌تر در گوشی‌های اپل دیده‌ایم. حالا سامسونگ تغییرات اندکی در مدل A10 انجام داده و این گوشی را به اسم A10s به بازار عرضه کرده است. این گوشی محصولی مقرون‌به‌صرفه به‌حساب می‌آید که خرید آن برای آن دسته از کاربران توجیه بیشتری دارد که می‌خواهند یکی از گوشی‌های بالا رده برند سامسونگ را داشته باشند اما نمی‌خواهند برای آن هزینه‌ای گزاف بپردازند. در ادامه این گوشی موبایل را بیشتر موردبررسی قرار می‌دهیم.

نقد و بررسی سامسونگ گلکسی ای 10 اس؛ میان رده مقرون به صرفه سامسونگ

گوشی موبایل «Galaxy A10s» از سری تولیدات مقرون‌به‌صرفه‌ سامسونگ است که شباهت زیادی به گوشی Galaxy A10 دارد اما با ویژگی‌هایی مانند باتری قدرتمندتر، حسگر اثرانگشت و 2 دوربین اصلی به‌روزتر شده است. تفاوت اصلی این گوشی با بیشتر اعضای خانواده A در استفاده از پنل IPS برای صفحه‌نمایش این محصول است. گوشی موبایل Galaxy A10s با صفحه‌نمایش IPS و پنل LCD به بازار عرضه شده است تا با قیمت تمام شده کم‌تری به دست طرفداران گوشی‌های سامسونگ برسد. البته سامسونگ همچنان تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است. این محصول سامسونگ با جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید (Pie) روانه بازار شده است تا محصولی به‌روز و مدرن به حساب بیاید. صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی 6.2 اینچ با رزولوشن HD+ است که با استفاده از 16 میلیون رنگ را به نمایش می‌گذارد. این صفحه‌نمایش در هر اینچ 271 پیکسل را نشان می‌دهد و نسبت تصویر در آن  19:9است. تراشه‌ی این محصول، Helio P22 مدیاتک است که به همراه  2 گیگابایت رم عرضه می‌شود. این تراشه برای بازکردن چندین برنامه به صورت هم‌زمان و تماشای ویدئو مناسب است و نمی‌توان از آن انتظار اجرای بازی‌های سنگین را داشت. تراشه‌ی گرافیکی PowerVR GE8320 هم برای این محصول درنظر گرفته شده است. این گوشی با ظرفیت 32 گیگابایتی عرضه شده است. دوربین اصلی A10s سنسور 13مگاپیکسلی دارد و فلش LED برخوردار است. این حسگر از نوع عریض (Wide) است و قابلیت عکاسی HDR را هم دارد. در کنار این حسگر یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین سلفی 8مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از نسخه پنجم از فناوری بلوتوث، درگاه ارتباطی microUSB و جک 3.5 میلی‌متری صدا هم از دیگر مشخصات این تازه‌وارد است که نشان از محصولی اقتصادی و مقرون‌به‌ضرفه دارند. خرید این گوشی به آن دسته از کاربران توصیه می‌شود که می‌خواهند گوشی ارزان اما مدرن برای انجام کارهای روزمره داشته باشند. گفتنی است سامسونگ برای این مدل از محصولات خود، حسگر اثرانگشت را هم در قاب پشتی به‌کار گرفته است.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A10s

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A10s

تاکنون مدل‌های متعددی از موبایل‌های سری ای سامسونگ عرضه شده است. با عرضه این محصولات این شرکت توانست تنوع خوبی را به محصولات خود بدهد. از جمله این مدل‌ها که فروش بسیار خوبی را به خود اختصاص داد می‌توان به گلکسی ای ۵۰ اشاره کرد. در اواخر سال ۲۰۱۹ نیز مدل‌های رفرش سری ای به بازار آمده است که از این میان به  ای ۱۰اس، گلکسی ای ۳۰ اس، گلکسی ای ۲۰ اس و … اشاره می‌شود. سامسونگ گلکسی ای ۱۰ اس در ماه آگوست ۲۰۱۹ عرضه شده است. بعد از ساخت Galaxy A6s توسط  ODM، سامسونگ گلکسی ای ۱۰ دومین گوشی ساخت این واحد تولیدی بوده و یکی از مقرون به صرفه‌ترین مدل‌های سری A سامسونگ در نظر گرفته می‌شود. این نسخه نسبت به گلکسی ای ۱۰ ارتقاء قابل‌توجهی پیدا کرده است. از جمله بهبودهای انجام گرفته در آن می‌توان به تغییر دوربین‌ها، برخورداری از سنسور اثر انگشت و افزایش ظرفیت باتری اشاره کرد. بدون شک این میان‌رده سری ای با ویژگی‌هایی که دارد می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای آن دسته افرادی در نظر گرفته شود که قصد خرید گوشی ارزان قیمت عالی از برند سامسونگ را دارند. در ادامه به برخی از ویژگی‌های این موبایل سامسونگ اشاره خواهیم کرد.

طراحی:

از نظر طراحی نسبت به نسخه قبل تغییر قابل‌توجهی مشاهده نمی‌شود و در واقع همان زبان طراحی قبلی بکار گرفته شده است. زوایا منحنی بوده و در پنل عقب نیز انحنای ظریفی به چشم می‌خورد. تنها تغییر قابل مشاهده در پنل عقب تغییر رنگ لوگو سامسونگ و اضافه شدن سنسور اثر انگشت به این قسمت است. سنسور اثر انگشت نیز همان طراحی متداول همیشگی بیضی‌شکل خود را دارد و در قسمت مرکزی پنل عقب جای داده شده است. همانند ای ۱۰ اس ماژول نیز طراحی عمودی داشته با این تفاوت که یک دوربین دیگر به این ماژول اضافه گردیده است.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A10s

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A10s دررشت موبایل

استفاده از سنسور اثر انگشت اولین فرق میان این نسخه و نسخه قبلی به حساب می‌آید. از نظر جنس مواد سازنده نیز خاطر نشان می‌شود که همانند قبل از پلاستیک ساخته شده است. ابعاد ای ۱۰ اس، ۱۵۶٫۹× ۷۵٫۸ × ۷٫۸ میلی‌متر و وزنی برابر با ۱۶۸ گرم دارد. آپشن‌های رنگی آن نیز شامل آبی، سبز، قرمز و مشکی است.

نمایشگر:

از آنجایی که A10S نسبت به بقیه مدل‌های سری ای قیمت پایین‌تری دارند، طبق معمول پنل LCD در آن بکار رفته است. این نمایشگر رزولوشن ۷۲۰×۱۵۲۰ پیکسل را ارائه داده و در مقابل نسخه قبلی تغییری دیده نمی‌شود. تراکم پیکسلی آن هم ۲۷۱ پیکسل در اینچ بوده و ناچ آن نیز قطره‌ای شکل است.

موبایل A10 S رشت موبایل

موبایل A10 S رشت موبایل

دوربین:

دوربین A10S رشت موبایل

دوربین A10S رشت موبایل

دومین تفاوت گلکسی ای ۱۰ اس با نسخه قبل تغییر دوربین‌ها است. در این نسخه، علاوه بر لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی یک لنز ۲ مگاپیکسلی نیز جهت ثبت عمق اضافه شده است. دوربین سلفی آن هم از ۵ به ۸ مگاپیکسل ارتقاء پیدا کرده است. این دوربین از ثبت ویدئو Full HD نیز پشتیبانی می‌کند.

نرم افزار و سخت افزار:

19kala سومین تغییر عمده گلکسی ای ۱۰ مربوط به یکی از اصلی‌ترین امکانات A10S است. به این دلیل اینکه سامسونگ از پردازنده متفاوتی استفاده کرده است. سامسونگ گلکسی ای ۱۰، پردازنده Exynos 7884 را به خدمت گرفته در حالی که پردازنده بکار رفته در سامسونگ گلکسی ای ۱۰ اس MT6762 Helio P22 شرکت مدیاتک است. ۸ هسته Cortex-A53 آن هم با حداکثر فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتز بکار می‌افتند. در مورد امتیاز بنچمارک آن نیز می‌بایست گفت که گلکسی ای ۱۰ اس در بنچمارک آنتوتو امتیاز ۷۵۴۵۰ را به دست آورده؛ از این رو با وجود میان رده بودن باز هم  امکانات بسیار خوبی در مقایسه با گوشی‌های هم رده خود دارد. از نظر نرم افزار نیز می‌بایست گفت که GALAXY A10S با نسخه ۹٫۰ (Pie) پلتفورم اندروید اجرا می‌شود. همچنین این گوشی در یک نسخه ۳۲/۲ گیگابایتی عرضه شده و از کارت حافظه جانبی microSD تا ۵۱۲ نیز پشتیبانی می‌کند. یکی از امتیازات a10s برخورداری از درگاه اختصاصی کارت حافظه است از این رو همزمان امکان استفاده از هر دو سیم کارت نیز فراهم شده است. همچنین دارای جک ۳٫۵ میلی‌متری بوده بنابراین، علاقمندان به موزیک بدون نیاز به مبدل می‌توانند از هدفون و هندزفری‌های سیمی استفاده کنند. دیگر قابلیت‌های ارتباطی آن شامل پورت microUSB 2.0، رادیو FM، نسخه ۵٫۰ بلوتوث و… است.

باتری:

19kala آخرین ویژگی که ارتقاء قابل‌توجهی پیدا کرده ظرفیت باتری آن است. باتری از ۳۴۰۰ به ۴۰۰۰ میلی آمپر ارتقاء پیدا کرده؛ اما خبری از فست شارژ نیست انتظار بیش از این را هم نمی‌توان از آن داشت چرا که یک گوشی پایین‌رده محسوب می‌شود. به طور کلی با قیمت به نسبت پایین این محصول در کنار ویژگی‌های خوبی که دارد می‌توان آن را یکی از گزینه‌های ایده‌آل آن دسته افرادی تلقی کرد که نمی‌خواهند برای خرید گوشی موبایل هزینه زیادی را صرف کنند.

نمایش خلاصه

مشخصات کالاSamsung Galaxy A10s SM-A107F/DS Dual SIM 32GB Mobile Phone

مشخصات کلی

  • ابعاد
    155.6×75.8×7.8 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت
    سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
  • وزن
    168 گرم
  • ساختار بدنه
    پلاستیک و شیشه (شیشه روی قاب جلویی + قاب پشتی پلاستیکی)
  • ویژگی‌های خاص
    مجهز به حس‌گر اثرانگشت , فبلت
  • تعداد سیم کارت
    دو سیم کارت
  • زمان معرفی
    12 آوست 2019
وزن 183 گرم
ابعاد 164 × 79 × 8 میلی‌متر
شبکه ارتباطی

تکنولوژی 4G

حافظه RAM

رزولوشن عکس

13 مگاپیکسل

سیستم عامل

Andriod Pie 9.0

تعداد سیم کارت

دو سیم کارت

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A10s ظرفیت 32 گیگابایت رم 2GB”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

Samsung Galaxy A34 5G 128/8GB
1.000.000 تومان
TSCO TS 2085 Wireless Speaker
تماس بگیرید
Tsco Box ECO 16GB And 2GB RAM
تماس بگیرید