هوآوی مدل Y8s دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

/5

توضیحات محصول

هوآوی مدل Y8s دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

گوشی موبایل مدل «Y8s» از سری محصولات شرکت مطرح هوآوی است که در رده گوشی‌های بزرگ و مدرن قرار می‌گیرد اما قیمت چندان بالایی ندارد و در رده گوشی‌های بالارده قرار نمی‌گیرد. این محصول از هوآوی در دو رنگ سبز و مشکی روانه بازار شده است که قاب پشتی آن با انعکاس نور، طرح رنگین‌کمانی را ایجاد می‌کند.

نمایشگر این محصول دارای رزولوشن بالایی است؛ به‌طوری‌که در اندازه‌ی 6.5 اینچی‌ آن، حدود 396 پیکسل را در هر اینچ جا داده است. گوشی Y8s هم به حسگر اثرانگشت مجهز شده است. این فناوری خطوط انگشت شما را با استفاده از فناوری جدید شناسایی می‌‌کند و تنها با لمس انگشت شما قفل گوشی را باز می‌کند.

این حسگر بر روی قاب پشتی گوشی قرار گرفته است که دسترسی به آن‌هم آسان است. علاوه براین در قاب پشتی دو دوربین که 48 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی قرار دارد.

قابلیت اتصال به شبکه‌ ارتباطی 4G با سرعت کاملاً مطلوب، بلوتوث نسخه‌‌ی 4.2، نسخه‌ی 9.0 از اندروید و امکان عکاسی HDR و پانوراما از دیگر ویژگی‌های جدید این گوشی هستند.

ازنظر سخت‌افزاری هم این گوشی از تراشه‌ Kirin 710 بهره می‌‌برد که در آن پردازنده‌‌ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت‌‌های به‌روزی که هوآوی این روزها روی آن تمرکز خاصی دارد، پشتیبانی کند.

گوشی Y8s محصولی بسیار زیبا و با امکانات فراوان است که به‌عنوان گوشی مدرن و با باتری پرقدرت 4000 میلی‌آمپرساعتی به بازار عرضه شده است.

تومان

هوآوی مدل Y8s دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی هوآوی Y8s ظرفیت 64 گیگابایت

پیش از اینکه به نقد و بررسی گوشی هواوی y8s بپردازیم بهتر است به اینکه بپردازیم که ، تا سال 2018، گوشی‌های هواوی آنچنان که باید در خارج از کشور چین شناخته شده نبودند،اما با رشد ناگهانی این شرکت و همراه با عرضه‌ی گوشی P20 Pro با طراحی بی‌نظیر و دوربین عالی، شرکت هواوی به سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند در مقیاس جهانی تبدیل شد،

 

اما چندی از شناخته شدن این برند در سرتاسر دنیا نگذشته بود که هوآوی درگیر اختلافات زیادی با امریکا شد و در نتیجه‌ی این جدال، آمریکا این برند چینی را تحت فشار قرار داد و برایش محدودید‌های زیادی ایجاد کرد؛ تحریم هواوی توسط ایالت متحده بدین معنیست که محصولات جدید این شرکت امکان بهره‌مندی از خدمات و برنامه‌های گوگل را ندارند.

 

با وجود اینکه این امر تا حدودی باعث پسرفت فعالیت این شرکت شده، اما اگر بخواهیم نیمه پر لیوان را ببینیم، گوشی‌های این شرکت کیفیت بسیار خوبی دارند و اگر بتوانید از عدم دسترسی به خدمات گوگل چشم‌پوشی کنید قطعاً صاحب یک گوشی موبایل خوب خواهید شد، اما برخی از گوشی‌های هوآوی که قدیمی‌تر هستند هنوز هم از برنامه‌های گوگل و پلی‌استور بهره‌مند هستند به عنوان مثال گوشی Huawei P30 Pro  از جمله گوشی‌هاییست که به خوبی از تمامی خدمات گوگل پشتیبانی می‌کند.

هواوی y8s

 

البته ناگفته نماند که خدمات هواوی HMS جایگزین خدمات گوگل شده است که با مراجعه به سایت ما می‌توانید به طور کامل با نحوه‌ی کار با آن بیشتر آشنا شوید، اما خبر خوب این است که هوآوی از یک میان‌رده‌ی خود به نام گوشی وای 8 اس که از سرویس گوگل پلی برخوردار است در ماه می 2020 رونمایی کرد.در ادامه با ما همراه باشید تا یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده موجود در بازار موبایل یعنی Huawei Y8s را بررسی کنیم!

 

طراحی هواوی Y8s

هواوی y8s با ابعاد 8.1 × 77.1 × 162.4 سانتی‌متر و وزن 180 گرم از جمله گوشی‌های خوش دست به شمار می‌رود. ضخامت دستگاه متوسط بوده و ابعاد آن نیز برای یک گوشی با نمایشگر ۶.۵ اینچی خوب به نظر می رسد.  چیز عجیبی نیست که این مدل هم مانند هر گوشی میان‌رده گیری ساختار پلاستیکی داشته باشد، اما انتظار یک پلاستیک عادی را نداشته باشید زیرا اکثر گوشی‌های امروزی درست مثل وای 8 اس از پلی‌کربنات مقام ساخته شده‌اند.

 

هواوی آنقدر حرفه‌ای ظاهر  بدنه این مدل را طراحی کرده است که با نگاه بدنه گوشی از شیشه ساخته شده است. پنل پشتی طرح دار که با چند لایه پوششی ساخته شده هنگام در دست گرفت حس خوبی را منتقل می‌کند. همچنین رفلکس نور و نمایش سایه ها روی بدنه دستگاه مانند ابرهای رنگین کمانی هستند که در شرایط نوری مختلف دیده می شوند.

در پنل‌های وای 8 اس از محافظ صفحه گوریلاگلس استفاده نشده است و ما به شما پیشنهاد می‌دهید که به منظور مراقب از این هواوی Y8s در اولین فرصت گلس و یا همان محافظ صفحه نمایش و همین ‌طور بک کاور خریداری کنید.

وقتی گوشی را به پشت برمی‌گردانیم با ماژول عمودی دوربین مواجه می‌شویم که دو لنز و فلش را در خود جای داده است. در قسمت میانی پنل پشتی سنسور اثرانگشت به چشم می‌خورد که یک گزینه‌ی امنیتی برای گوشی در نظر گرفته می‌شود و باید گفت که عملکرد خوب و سریعی دارد و به سرعت قفل نمایشگر را باز می‌کند.

اگر بخواهیم در مورد رنگ این گوشی صحبت کنیم، باید اشاره کنیم که رنگ‌های سبز و مشکی با انعکاس نور ماتریکسی آن زیبایی منحصر به فردی پیدا می‌کند. پوشش نانو چندلایه‌ای بکاررفته در پنل پشتی نیز حس ظرافت را به کاربر منتقل کرده و جلوه‌های بی‌نظیری از نور و سایه مانند ابرهای رنگارنگ را تحت تابش نور متفاوت منعکس می‌کند.

جک 3.5 میلی متری هدفون، پنجره‌ی اسپیکر، میکروفون و پورت شارژ microUSB در لبه‌ی پایین تعبیه شده‌اند. در سمت چپ نیز اسلات اختصاصی کارت حافظه و در سمت راست کلید پاور و راکرهای تنظیم صدا نیز قرار دارند.

هوآوی مدل Y8s دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

هوآوی مدل Y8s دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

صفحه‌نمایش گوشی هواوی Y8s

اگر از روبه‌رو به گوشی هواوی Y8s نگاه کنید اولین چیزی که توجه شما را جلب خواهد کرد، وجود دوربین سلفی دوگانست که برای گوشی با این محدوده‌ی قیمت گوشی هواوی y8s ، یک آپشن جذاب محسوب می‌شود؛ در بالای نمایشگر یک ناچ نسبتاً کوچک به چشم می‌خورد که محل قرارگیری دوربین سلفی دوگانه و اسپیکر است. گوشی هواوی Y8s با صفحه نمایش 6.5 اینچی و از نوع IPS LCD و با رزولوشن FullHD پلاس عرضه شده است.

صفحه نمایش گوشی Y8S نیز بسیار با کیفیت است و با سایز بزرگی که دارد میتواند تماشای فیلم و مطالعه را برایتان لذتبخش تر کند.

این نمایشگر حاشیه‌های باریکی داشته، البته حاشیه‌های قسمت پایین کمی بیشتر است؛ همچنین 82.8 درصد از پنل جلویی را در اختیار دارد. در مورد کیفیت این نمایشگر بایستی گفت با اینکه نمایشگر تنالیه سردی دارد، اما نمایش تصویر در آن عالیست و رنگ‌ها را به درستی نشان می‌دهد، فراموش هم نکنید که همیشه از قسمت تنظیمات امکان سفارشی کردن رنگ وجود دارد.

به طور کلی اگر اهل تماشای فیلم در شبکه‌های اجتماعی هستید این مدل از این برند به خوبی به این نیاز شما پاسخ خواهد داد و بد نیست بدانید که هواوی وای 8 اس با روشنایی حدوداً 400 نیت در نور زیاد روز استفاده از گوشی را  آسان‌تر می‌کند و اگر این میزان روشنایی برایتان کافی نبود ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که از حالت دارک مود و یا همان حالت تیره استفاده کنید.

گوشی هواوی y8s

هوآوی مدل Y8s دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

دوربین گوشی Y8s

عکاسی با موبایل این روز‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده است و کمپانی‌های بزرگ به خوبی می‌دانند که چطور به این نیاز کاربران پاسخ دهند. خوشبختانه دوربین‌های خوب و با کیفیت دیگر مختص پرچمداران نیست و میان‌رده‌های بازار نیز از دوربین‌های عالی استفاده می‌کنند؛ هوآوی یکی از کمپانی‌هایی است که به کیفیت دوربین اهمیت زیادی می‌دهد و برای این نیاز مشتریان ارزش زیادی قائل است.

در تنظیمات دوربین این مدل حالت  pro هم وجود دارد که می توان با کمک آن همه تنظیمات عکاسی موجود در دوربین ها را تغییر داد.

دوربین دوگانه‌ی گوشی y8s  از یک لنز اصلی 48 مگاپیکسلی و یک لنز تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی بهره برده است. این دوربین به قابلیت‌های عکس برداری HDR، پانومارا و فیلم برداری فول اچ دی با سرعت 30 فریم بر ثانیه مجهز شده است و از فلش برای ثبت عکس و فیلم در محیط های کم نور استفاده می‌شود.

دوربین گوشی هواوی y8sدوربین سلفی هواوی y8s

تصویر زیر درمحیط داخلی و در نور روز ثبت شده است، دوربین 48 مگاپیکسلی هوآوی عملکرد خیلی خوبی داشته است. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید رنگ‌ها به زیبایی هرچه تمام‌تر به نمایش در آمده‌اند و تصویر با کیفیت و شارپ است و با اینکه کمی نویز در تصویر قابل مشاهده است، اما جزئیات خوبی آشکار شده است. این نکته را در نظر بگیرید که ممکن است کیفیت واقعی در تصاویر را مشاهده نکنید،

اما این اطمینان به شما داده می‌شود که دوربین گوشی هواوی Y8s یک گزینه عالی برای عکاسی با موبایل و عکس‌های شبکه‌های اجتماعی است و شما را از این نظر راضی خواهد کرد.

y8s

در مورد سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی این مدل بد نیست بدانید که اگر فاصله‌ی مناسب و درستی در حدود 2 متر از سوژه داشته باشید در نهایت می‌توانید تصاویر پرتره جذابی بگیرید، این سنسور در تشخیص مرز درست بین سوژه و بگراند نیز عملکرد بدی ندارد و بازهم عکس شما از رنگ غنی خواهد بود.

مشخصات y8s

هوآوی مدل Y8s دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

پردازنده هواوی Y8s

چیپستی که در بطن Huawei Y8s قرار داده شده، تراشه‌ی Kirin 710 است که بر‌اساس تکنولوژی 12 نانومتری ساخته شده است. پردازنده‌ی این تراشه هشت هسته‌ای بوده که از چهار هسته‌ی Cortex-A73 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و چهار هسته‌ی Cortex-A53 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز تشکیل شده است. به منظور تجزیه‌و‌تحلیل داده‌های گرافیکی از پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G51 MP4 استفاده شده است.

هواوی y8s با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی به به بازار عرضه شده و برای افزایش حافظه تا 512 گیگابایت می‌توان از کارت حافظه microSD کمک گرفت. نسل جدید GPU Turbo عملکرد CPU و GPU را بطور چشمگیری بهبود و پردازش گرافیکی را سرعت می‌بخشد؛ بنابراین می‌توان از تراشه Kirin 710 برای تجربه یک بازی همه جانبه بهره برد.

مشخصات گوشی y8s

هوآوی مدل Y8s دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

اگر بخواهیم از نظر تئوری قدرت گوشی هواوی y8s را بررسی کنیم با امتیاز 182000 که از بنچمارک معتبر آنتوتو کسب می‎کند، شاید قدرتمندترین میان‌رده بازار نباشد، ولی در اجرای بازی‌های سبک رضایت خاطر شما را جلب می‌کند و برای نصب بازی‌های سنگین‌تر نظیر پاپجی موبایل، کال.آف.دیوتی، آسفالت و … نیز مشکلی نخواهید داشت.

به طور کلی قدرت این مدل برای نصب و اجرا اکثر برنامه‌ها و عملکردهای روزانه نه تنها کافیست بلکه مناسب و رضایت بخش هم است و یک گزینه ایده‌ال و اقتصادی محسوب می‌شود.

اگر به بررسی‌های ویدئوی علاقه‌مند هستید حتما از مقایسه‌های ویدئوی ما دیدن کنید تا تجربه‌ی بصری بهتری از مدل انتخابی خود بدست بیاورید و انتخاب هوشمندانه‌تری داشته باشید.

نرم‌افزار گوشی Y8s

با اینکه اکثر مدل‌های 2020 هوآوی به خاطر تحریم‌ها امکان استفاده از سرویس‌های گوگل را ندارند، اما y8s به تمامی خدمات گوگل دسترسی دارد و از این نظر نسبت به سایر مدل‌های هوآوی برتری دارد.

این مدل با نسخه‌ی 9.0 اندروید و رابط رابط کاربری EMUI 9.1 اجرا می‌شود و از نظر نرم‌افزار بسیار سریع است و پیمایش روانی در برنامه‌های مختلف دارد، از طرفی رابط کاربری اختصاصی هوآوی امکان سفارشی سازی‌های زیادی را در اختیارتان می‌گذارد در نتیجه می‌توانید ظاهر نرم‌افزاری و محیط رابط کاربری گوشی را خاص خودتان تنظیم کنید.

مشخصات گوشی هواوی y8s

هوآوی مدل Y8s دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

باتری گوشی هواوی Y8s

باتری گوشی وای8 اس 4000 میلی‌آمپریست؛ اما از درگاه شارژ microUSB استفاده می‌کند. لازم به ذکرست که این مدل از شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند و برای شارژ شدن از 0 تا 100 درصد به چیزی در حدود 2 ساعت و 10 دقیقه زمان نیاز دارد . با این باتری توانمند می‌توانید بدون دغدغه و بی‌وقفه تا 50 ساعت تماس بگیرید، 42 ساعت موزیک پخش کنید و 7 ساعت فیلم تماشا کنید. این بدین معنیست که دیگر نگران نیاز مداوم و سریع به پریز برق نباشید.

جمع‌بندی

اگر قصد خرید یک گوشی اقتصادی را دارید که نسبت به هزینه‌ی پرداختی امکانی عالی را در اختیار شما بگذارد، هواوی y8s  مدل مناسبی است و ارزش خرید بالایی دارد؛ طراحی مدرن و امروزی Y8s باعث شده که این گوشی خاص به نظر برسد و در دست حس خوبی به کاربر القاء می‌کند و اگر عکاسی با موبایل برایتان در اولویت است و همین‌طور عاشق سلفی گرفتن هستید، لنز اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین دوگانه سلفی به این نیاز شما هم به خوبی پاسخ خواهد داد.

از نظر نرم‌افزار و سخت‌افزار هم همانطور که پیش‌از این گفتیم، تجربه‌ی کاربری راحت و روانی به همراه دارد و باتری نسبتاً بزرگ شما را از همراه داشتن همیشه شارژر بی‌نیاز خواهد کرد، اما این نکته را در نظر بگیرید که در نهایت این شما هستید که باید انتخاب درستی نسبت به انتظارات خود از یک گوشی هوشمند داشته باشید.

خرید گوشی y8s

هوآوی مدل Y8s دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

نقاط مثبت :

طراحی مدرن و امروزی

پشتیبانی از سرویس‌های گوگل

استفاده از دوربین سلفی دوگانه

دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با کیفیت

ارزش خرید بالا

نقاط منفی :

عدم وجود قابلیت فست‌شارژ

عدم استفاده از لنزهای متنوع‌تر نظیر لنز ماکرو

جلوه‌ی براق که به سادگی لک می‌شود و جای انگشت روی پنل پشتی می‌ماند

quality,q 70 هوآوی مدل Y8s دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت هوآوی مدل Y8s دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

گوشی موبایل اپل آیفون 12 پرو مکس 256 گیگابایت

ابعاد محصول

163.7×75.3×8.9 میلیمتر (6.44×2.96×0.35 اینچ)

مشخصات باتری

باتری از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی‌ آمپر ساعت

رنگ color

تعداد سیم کارت

دو سیم کارت

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هوآوی مدل Y8s دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

Samsung Galaxy A34 5G 128/8GB
1.000.000 تومان
TSCO TS 2085 Wireless Speaker
تماس بگیرید
Tsco Box ECO 16GB And 2GB RAM
تماس بگیرید